Vår fest (före)

Det känns lite coolt, har längtat länge efter fest och det verkar komma åtminstone hyfsat med folk, blir lite speciellt då. Städning för full rulle, det behövs. Gömma undan lite saker och så. Speciellt viktigt med dammsugning, var visst ett tag sedan det skedde senast. Vilken outfit då? Har inte så värst mycket att välja mellan, men ska kolla upp hur det ser ut med en ledig kavaj. För stelt? Snobbigt? Får man göra så på fest? Har tjejer klänning och kjol måste ju vi också få klä upp oss...

Sen får jag se. Som vanligt är jag mest intresserad av Hugo, var visst typ... Jeanskväll. Inte en aning om vad fasen det innebär, men låter onekligen lite coolt. Även Trappan låter intressant med rockfest, har fått lite Nifters låtar, som spelar där i kväll, av Emily och det lät stabilt. Många Indiepopare här dock, så får väl se om det är en möjlighet. Viktigt hursomhelst är att avsluta med Max helst. Var ett bra jäkla tag sedan jag var där, och fyllekäkat där på riktigt har jag aldrig gjort.

Ser inte fram emot att vara pissnödig hela kvällen natten dock.

Igår var det mys, jag och Rikard gjorde våra mackor igen. Fy satan vad gott och fy satan vad dyrt. 100 spänn var, men det var det ta mig fan värt. Sedan sitta i filt och titta på först Robocop och sedan dokumentären Not yet rated.Lyckad fredagskväll helt enkelt.

Idag såg jag Goal, filmen om amerikanaren som kommer till England för att spela Premier League fotboll, och hör och häpna, den sög inte. visst den var inte jättebra, men helt okej faktiskt, klart mycket bättre än ryktet den har.

Så lets get this party starting! Måste fixa så att Ulf har killing in the name of med RATM, det är inte en fest utan den.

Kommentarer
Postat av: moran

ojojojoj det låter som blykeps på söndagen =)
pappa ringer kl 0700 går det bra`?

hoppas det blev en kanon kväll
tusen kramar moren o faren

2007-12-01 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0