Min övernattning, på riktigt den här gången!

Jo är ungefär trött som en gnu när jag skriver detta, men det ter sig ju ganska naturligt vid det här laget, övernattningarna med Sandra brukar inte innebära värst mycket sömn, vi är allt för upptagna med att prata om allt i hela världen.  Blev mellan 4-5 tiden till klockan 8 i morse. Lagom förberedelse inför de här kommande dagarnas bravader! Nåja. Sandras föräldrar har kanske den skönaste sängen i hela mänsklighetens historia. Det var som att lägga sig i ett mjukt, mjukt moln. Kan kanske vara att jag själv sover i en gnisslig, tunn bädsoffa. Suck, den som ändå hade råd med en vettig säng... Att sova borde ju vara ett nöje, och inte bara när man vaknar på morgonen, bara för att dra sig någon timma till. 

Jag tog ytterligare ett bevis igår för att besida för världem hur straight jag är genom att hjälpa Sandra att färga hennes hår. Manligt värre. Men jag måste ändå säga att jag var ganska duktig. Lite långsam, men jag kladdade nästan ingenstans och gjorde ändå ett hyffsat jobb. Tyvärr blev färgen fel för damen, så hon ska blondera om det idag och göra färgen ogillandes. Men jag har ändå gjort det! Nu väntar den där ansiktsmask kvällen med Emily då så är cirkeln fullbordad då. Ja förrutom att jag inte har något speciellt intresse av det manliga könet då. Damn, jag visste att det inte skulle hålla hela vägen.

Idag (torsdag) fredag och lördag är det trästocksfestivalen som gäller. Bandnamnen var inte lika imponerande som ifol, men hey en gratis festival är en gratis festival. Drogfritt dessutom, vilket jag faktiskt tycker är as-skönt. En festival för musikens skull är faktikst rätt schyst. Om jag känner David rätt, och med tanke på vad som spelas där, så kommer vi förmodligen att hänga mest vid den alternativa scenen. Yup that's us alright. Alternativa. Ska inte heller förglömmas att vi ska fira Linus födelsedag idag med. Dessutom så hade Malin bjudit oss till Ersmark för försenad inflyttningsfest, som vi ju dock var tvugna att skippa. Men wow liksom, det är nog första gången i världshistorien som jag är mer eller mindre trippelbokad en dag. Mycket märkligt.

Snart ska jag bege mig vidare till David för att planera får festivalvistelse. Men först lite välförtjänad sömn.


Farbror Hipp Presenterar
Som en fortsättning på den mega häftiga klock t-shirten jag visat tidigare så kommer nu dess lillebror. Equaliser t-shirten. Helt galet perfekt till festivaler och dylikt, då den lyser upp och går efter den ljuva musikens rytm. Skitballt! Och så ytterligare ett exempel på en batteridriven t-shirt då. I framtiden kommer alla kläder att vara batteridrivna.
image22
Kostar 319 riksdaler på megagadgets

Kommentarer
Postat av: Emily

Whooa! Trästocksfestivalen! Hoppas ni har det hur kul som helst! T-shirten given! :)

2007-07-19 @ 23:48:55
URL: http://rojiblanca.blogg.se
Postat av: J

Ja visst är den fin? Tycker den verkar helgrym faktikst, till och med lite grymmare än klock t-shirten :)

2007-07-20 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0