Mina frånvarande lila byxor

Så. Äntligen klar med den sista veckouppgiften. Så stört jävla jobbiga de har varit denna gång, fortfarande ganska så oinsatt i ämnet på nåt jäkla vänster. Men den är gjord, jag skrev om Hulken. Han är lite cool tycker jag. Jag skulle också springa omkring utan tröja och med trasiga lila byxor om jag hade haft ett par sådana. Ständigt mysterium varför de inte spricker när han växer. Eller varifrån han får tag i dem, enligt min vetskap är det ganska så ovanligt med lila, superelastiska brallor. Men hade de sålts på ebay hade jag köpt ett par direkt, den saken är klar!

I brist på elastiska lila byxor fick jag nöja mig med annat, blev dock en fin tröja! Inte den bruna som jag hade tänkt köpa, den såg ut som strunt på, men väl en svart, med axellappar. Värsta ballt. Behöver ett par nya byxor, vanliga jeans då alltså, men måste spara pengar till flytten. Är också väldigt sugen på en kamera, speciellt sedan jag skaffade mig en facebook. Men framför allt blir första prioritet när jag har lite pengar en motionscykel. Så jag kan sitta och trampa till tv eller så. Jogging är inte riktigt min grej helt enkelt och behöver ett alternativ. Så en motionscykel it is! Så snart som möjligt, får se hur fattig jag är de närmsta månaderna här... förmodligen ganska.

Jag hade också uppskattat att få bli frisk nån jävla gång, eller åtminstone att få sättas i karantän en dag eller två. Eller en sån där genomskinlig bubbla. Skulle också vara ganska coolt, snura runt i den som värsta hamstern och hoppas på det bästa när jag får upp farten i nedförsbackar. Förkylningen pajjade min chans att få göra radiointervjun, vilket förmodligen gör att jag blir prata istället. Igen. Jag är alltid prata, och jag har inte ens radioröst, betoningarna blir alltid så märkliga.

Jag känner mig rätt snurrig. Heldagsläsande och inget syre kan nog göra det med en människa. Weeeee det snurrar!


Uppdatering 26/9
Förbannade jävla studentbojävlar. Som jag hatar er. Inte nog med att de har fått min uppsägningstid på bredbandet en månad fel, så att jag saknar bredband redan den sista september, jag hade fått en ny lapp på min dörr.

"På förekommen anledning ber vi er att använda er diskoho så lite som möjligt då det rinner ner i lägenheten på bottenvåningen. Vilket är onödigt."

Thats it.  Så det rinner alltså fortfarande ner vatten. Jag har anävnt kranen i en vecka utan att de sagt nåt, och säkert fyllt grannens lägenhet med vatten. Hihi, kul jävla humor klåpare. Och ingen lovan om bättring, att de gör sitt bästa eller tar tag i problemen, så att de snart är återställda. Använd inte vattnet. Det är onödigt. Jo tack, jag har alrig gillat att använda vattnet hur som helst era förbannade kukråttor, det är onödigt!

Farbror Hipp Presenterar

Kläder verkar vara lite av ett tema idag, så lika bra att jag fortsätter right? Jag har tidigare visat upp ett par batteridrivna t-shirtar, i form av en equaliser och en digitalkamera, så jag tänkte att det var dags för lite mer tekniska tröjor. Thinkgeek.com säljer nämligen en härligt nördig t-shirt som visar hur det går till när man spelar klassikern pong! Framtiden är inte silverfärgade overaller, framtiden är t-shirt med rörliga, animerade tryck! 24$ kostar den, men dollarn har ju gått ner kraftigt på senare tid så det är bara att fynda!

image77
Titta de rör på sig!

Kommentarer
Postat av: Emily

Katastrofalt med Studentbo ju!! Kan du inte rapportera till nån?!

2007-09-27 @ 20:47:44
Postat av: J

Nja, inte vad jag vet. Får hålla ut en månad till bara. Sen ska jag skratta åt alla som är dumma nog att bo med dem som hyresvärdar!

2007-09-27 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0