Mitt kassa inlägg

Nu har det börjat sätta in. Det har gått ganska smidigt då jag varit sjuk och ändå mest bara legat i soffan och snörvlat. Men idag känner jag mig bättre, febern är borta och hostan är nästan borta, och då blir det värre. Fasen vad rastlös jag är. Så där jobbigt rastlös, då man inte vill göra någonting alls. Kan ju göra skolarbete, men näää.... två timmar räcker. Kan ju städa lägenheten men näää... den blir bara smutsig igen. Spela? Redan gjort. Film? Inte sugen. Läsa? Tar för lång tid. Så istället sitter man här och... ja vette fan hur jag har fått tiden att gå egentligen. Jag har ju inte gjort ett jäkla piss. Till och med middagen var mikro rester.

Då som nu så brukar svaret vara promenader. Alltid skönt. Bra tillfälle att fundera över livet. Men just nu händer inte så förbannat mycket. Men inte på ett sånt där, fan vad innehålls löst liv jag lever utan mer... lugnt och stilla bara. Det funkar just nu. Men fortfarande lite spring i benen. Kanske blir ytterligare en promenad innan läggdags?

Eh... jag har egentligen inte så mycket att skriva om. Jag har lite tråkigt och öh... Okej mest värdelösa blogginlägget någonsin. Men jag gjorde ett tappert försök. Drar väl på med en Farbror Hipp istället.


Farbror Hipp Presenterar

Jag är verkligen skittkass på minigolf. Jag kommer nästan alltid sist. Jag är för vänster för alla typer av golf. Eller så är jag bara kass på att sikta. Välj själv. Men minigolf är ganska skoj, ändå. Men kanske borde jag träna? Då är det bra med ett minigolfset! Det är egentligen för dyrt för en vettig människa, men skoj ändå! 2000 spänn får du massvis av tillbehör så du aldrig behöver sluta spela! Coolstuff är stället.

image176


Dagens fakta:


"Korta personer har i genomsnitt snabbare reflexer
eftersom det inte tar lika lång tid för signalerna från
hjärnan att nå ut till musklerna"



Det kan faktiskt stämma, jag har ganska fina reflexer faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0