Min och bloggens nytändning!

Pompa och ståt, ballonger och fyrverkerier! Bloggen är återupplivad! Och som ni kan se, kraftigt uppdaterad i sitt utseende! Det är ingen mindre än designgeniet Emily som har stått för nybygget, och jag är mycket mycket nöjd. Så går ni i liknande tankar så är det bara att gå in på hennes blogg: http://emilyphoto.blogg.se/ och kontakta henne för vidare business, helt klart värt. Visst är den snygg?

Då är det bara det där... vad ska jag skriva om? Jag är helt ringrostig på detta nu. Jag håller mest på med uppsats och projektarbete... eller rättare sagt, det är det jag borde ha ägnat min tid åt. Vilket jag nu egentligen inte alls gjort, men mer om det på annan blogg. Ni kan ju kolla in fangslad.blogg.se (även den designad av Emily för övrigt) om ni har intresse för det. Jag vill inte skita ner den här bloggen med sådant skräp just nu.

Jag måste säga att jag har fått en liten personlig nytändning också, det är faktiskt inte bara bloggen som görs om. Jag är på inget sätt en helt ny person, men jag tar tag i saker nu. Mest tydligt är kanske viktprojektet. 21.3 kg är jag uppe i nu, det är fan inte fy skam. En bit kvar, men i'm getting there... Jag har till slut skaffat linser, det som jag var så rädd för förut. Man behöver inte vara rädd för saker. Det mesta är ganska harmlöst faktiskt. Jag har också en tanke med mina frisyrer nu. Det är förvisso inte så farligt på något sätt, annat än att jag blir kletig i händerna av vax och förorenar miljön med hårspray, men det får beräknas som ett medvetet risktagande, det kan jag stå för. Men jag har absolut blivit mer fåfäng. Så dags kanske. Jag har också tagit tag i andra saker som jag inte berättar om här. Lite hemligheter måste man få ha. Men kontentan är alltså Jonas v.1.5 med andra ord!

Det är kanske inte en sund syn på sig själv att jämföra sig med datorprogram?


Efter ungefär flera millennier av att inte bry mig det allra minsta om Kent har jag nu gjort en helomvändning och för stunden lyssnar jag nästan uteslutande på Kent. Efter att inte ha lyssnat på musik särskilt mycket alls förutom på mina promenader så kan man säga att de bara dök upp och räddade mitt musikintresse. Vem kunde ana? Egentligen borde jag här ha citerat en Kent-text för att bevisa mitt engagemang för deras sak, men jag är nog inte mogen uppgiften ännu. Men se upp, för eller senare så kommer ett tänkvärt citat att ploppa upp här, när ni minst anar det.

Se där det blev ganska mycket att berätta trots allt!



Farbror Hipp Presenterar

Jag ställer mig kluven till att duscha. Det kan vara så fruktansvärt skönt, och nödvändigt så klart, men det är ju sällan särskilt kul. Det bjuder ju sällan på några direkta överraskningar. Senast jag hade roligt åt något i duschen var när jag använde en duschcreme som luktade choklad. Men om strålarna från duchmunstycket kom i olika färger istället, hade det inte varit roligare då? Så klart det hade! På coolstuff.se finns "LED Duschhandtag" som byter färg i olika snygga neonfärger, beroende på vilken värme vattnet har. Kanske krävs det mörker för att detta ska bli tydligt, men det blir ju bara desto roligare att duscha då. Som att gå på disco. Fast duscha. Om det blir roligare eller inte i kombination med alkohol har jag ingen aning om. Om det är värt att testa? Kanske! 500 spänn.


  Nu syns ju inte alla färger på samma gång men ni förstår principen. Det blir häftigt.







Kommentarer
Postat av: susanne

snygg blogg

2008-11-21 @ 17:19:42
Postat av: emily

kul att bloggen är tillbaka! :)

2008-11-23 @ 01:08:20
Postat av: J

Tack alles, nu ska jag bara se till att det fortsätter i god stil med ;)

2008-11-23 @ 11:11:59
URL: http://jbomb.blogg.se/
Postat av: katarina



tack för detta. jag behöver mer bloggar att läsa när jag egentligen borde göra annat. dessutom är jag sanslöst nyfiken på alla de andra förändringarna. "det kan jag inte nämna här" vad är det föär nåt? visste du inte att en blogg ska innefatta exakt alla sanningar du egentligen inte vill att någon annan ska veta? eller så kan du bara berätta för mig. tack.

2008-11-24 @ 15:04:43
URL: http://lovekat.blogg.se/
Postat av: J

Det är inte så många utan bara en, men nej. Det är ingen stor grej, men pinsam anser jag själv. Så du kan få veta om du vill, men inte här ;)

2008-11-28 @ 11:17:55
URL: http://jbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0