Mina höjdpunkter

Det är alltså dags för ytterligare ett sådant där bakisinlägg, fast jag inte är bakis. Det är något speciellt med att blogga med datorn på magen en söndag, med ett halvt getöga på dumburken. Det hände visserligen inget speciellt men kvällen och gårdagen bjöd på några höjdpunkter!

  • Sol innebär att sitta ute i solen så klart, alldeles underbart väder! Det innebär också tyvärr snabbmat. Listan igår var inte nyttig. 2 små cheeseburgare på donken, sedan pizza på Gu va Gott. Fy fan vilken miss det var. Nu var det så där struntdåliga igen som när jag blev matförgiftad där. Jag fick min pizza en kvart efter Rikard och Ulf fick sina, jag hade varit tvungen att gå och be om den en gång till, och de förstod ändå inte att det var jag som skulle ha pizzan. För övrigt var Rikards pizza den värsta jag kanske smakat på en pizzeria. Men det blev ännu lite mer snabbmat  senare, det blev chicken nuggets efter vår utgång, det var desto bättre. Vår bordsgranne åt pommes från golvet.  
  • På förfesten så hittade vi på ett eget fyllespel, eller försökte i alla fall. Vi tog fram vårt Sunespel, den ryska posten. Reglerna var att vi hittade på reglerna under tiden vi spelade. Det gick väl sådär, men några runder höll det innan vi gjorde något en aning mindre komplicerat och körde den gamla hederliga pyramiden istället. Det är mycket lättare med fotbollskorten jag fick av Frida, jag minns korten mycket bättre om de tillhör en nuna från en spelare!
  • Hugoutgång, Emily och Frida var ju DJ! De var som vanligt alldeles strålande och rockade på som fan. Fick till och med min låt spelad för mig, de borde få spela varje gång man går ut för. Andra höjdpunkter är att jag fick beställa en drink "som var färglad" och efter att bartendern mixat ihop hälften av barens flaskor fick jag faktiskt en väldigt god, röd drink. Ingen aning vad den innehöll men ändå. Då är det bara att ge den ett inoficiellt namn. Vi funderade på en enkel Jbomb. Fast den är ju inte så manlig, så funderade på gaybomb istället. Till slut tror jag att vi nöjde oss med Gay J. Sedan gav jag och rikard bort våra nyinskaffade jägerdukar till flickorna i grannbordet. Det är alltid en höjdpunkt att få två kramar var av söta flickor,  bli fotograferade av demsamma så de minns oss, samt få hjärtsymboler skickade till oss.

Jag har beställt en ny mobil! Mer om det senare, men jag har stora förhoppningar!

Snart, snart, är produktionen färdig. Det känns ganska lattjo. Sen är det bara upspatsen kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0