Vår fest (efter)

Bluärgh... jag har många gånger fått höra "aldrig mer" dagen efter en fest, men har inte själv haft chansen att yttra orden. Men nu känns det som att det är min tur. Aldrig mer.

Jag hade förvisso väldigt kul, det kom mycket trevligt folk, musiken var helt okej, vi hade hyfsat mycket plats i vårt vardagsrum, folk behövde inte köa värst till toaletterna då vi har två och så vidare. Fina presenter fick vi med, Sune spelet Ryska posten och en Darin affisch av Anders, lite halvporriga böcker utav Viktor och så supercoola skyltar till var och en av oss av Victor och Katarina. "Do not disturbe, love shack(ing) by J-bomb in progress". Klockrent.

Men då kommer vi till den mer jobbiga biten då, som jag inte är van vid. Runt halv ett hade min kropp verkligen fått nog av vodka och öl, jag måste nog bli bättre på känna mina gränser, så jag går in i badrummet och spyr som ett svin. Gud vad jag hatar att spy, men nu gjorde jag det länge och väl. Sen gick jag och la mig, inte speciellt sugen på fest efter det, inte så där jätte fräsch vid det laget kanske. Vilket var synd eftersom jag faktiskt verkligen var sugen på utgång... Men nåja jag fick ha fest här ändå, man brukar väl också säga att förfesten ändå alltid är roligast. Men kan inte komma undan med att det var väldigt pinsamt för min del. Går ifrån min egen fest, spyr och lägger mig sedan, medan det fortfarande är folk kvar i vardagsrummet och tjoar.
Fast äh. Det hade kunnat vara värre. Jag spydde iaf inne på toan, och somnadei min egen säng...

Vaknade klockan 5 i morse. Doh. Bakis som en jävla gorilla. Kunde inte somna så jag tvättade upp allt som hade med mina källsliga bravader att göra. Lyckades faktiskt somna om klockan 7 och vaknade för ett litet tag sedan igen, fortfarande bakis men mer som en schimpans kanske.

Julmys ikväll då, om nu folk vågar komma. Inte säker på vilken film som är aktuell, även om jag röstar på Adam Sandlers aninemerade musikal 8 crazy nights. Jag är inte så jävla sugen på vinglöggen dock. Usch. Köper nog julmust istället...




Kommentarer
Postat av: sussi

alla måste vi misslyckas
men härligt du hade kul tills toa locket slog dig i magen
kram

2007-12-04 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0