Mitt kinkiga jag

Ska alltså läsas som barnvarianten, den trötta, sura och hungriga och inte den som gillar snusk on the edge. Det är ett annat inlägg det. Blev ganska sjuk sedan i söndags och har haft en konstant hosta i dag och snuvar på som om jag skulle vinna snuv-SM. Bra att ligga hemma i sängen och titta klart på andra säsongen av The O.C. då kanske. Näää. Bättre att bli medtvingad till stan en evighet, fast med den där lilla grejen som kräks hela tiden. Och jag ville bara hem från stund ett. Ett ickefrivilligt stanbesök är aldrig kul. Och så kommer jag hem, trött, hungrig som en val och allmänt...ja kinkig, och så beordrar pappa mig att klippa gräset. Suck. Så efter middagen är det bara att dra igång igen. Jävla skitställe just nu, kan jag inte bara få vila i frid? Men jag ska inte vara otacksam, jag fick faktikst en slips av pappa. Äntligen hittade vi en smal svart, som alla slipsar borde se ut, och inte bred som en haklapp. Vi fixade dessutom ett fotografi till ett ID-kort eftersom mitt håller på att ta slut. Så helt bortkastad var det inte.

Igår fick jag vila en stund i alla fall, alltid något. På kvällen hade Malin en andra inflyttningsfest till sin nya lägenhet, för oss som inte var hemma vid den tiden på året. Men jag kunde chilla rätt bra ändå, David fick styra upp allt istället. Är faktiskt rätt skönt att bara hänga på ibland, inte direkt något jag är van vid. Men det var då schysst där, mycket prat, en del fika, jag bjöd David på alkohol och så såg vi Bruce the Almighty, som jag faktikst aldrig har sett hela av. Vägen hem blev det lite krångligare dock då Linus visst hade låst in bilnycklarna i bilen. DOH! Så efter en stunds lirkande insåg vi att vi aldrig kommer att bli några biltjuvar och ringde Linus mamma för att komma med reservnycklarna i stället. Viss pinsamhet uppstår, det är nämligen rätt långt till Malin. Men nåja det kan faktiskt hända vem som helst. Synd att ingen av oss är en badboy bara, jag menar det tuffaste jag nog gjort är att jag råkade ha sönder en grannes vattengevär, utan att säga att det var jag som hade gjort det. B-b-b-bad. bad to the bone.


Ljungberg klar för West-ham av alla klubbar i världen. Därmed är i princip alla tongivande spelare som var med då Arsenal senast vann ligan borta. Nog för att Ljungberg är gjord av finaste porslin, av den typen som bara måste gå sönder när man rör den, så var han väldigt bra att ha i truppen. Nu finns det tre yttermittfältare, en som knappt är byxmyndig, en som även han skadar sig varranan match och en vitryss som är rädd för sin egen skugga. Jepp, de kommer att vara helt överlägsna i ligan i år.


Farbror Hipp presenterar
En inte speciellt avlägsen dröm, att bara sätta/lägga sig ner, slå på dvdn och frossa i Estrellas Cheeserings. Alldeles ensam. Fan vad skönt. Strunt i nyttigheten, tröstäta är terapi.
image26

Finns typ överallt för dryga 20 spänn. Min är köpt på ICA Maxi i skelelfteå för 17. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Rojiblanca

Tråkit o va sjuk. :/
Och tråkigt att Ljungberg drog till West-ham.
Men smal, svart slips är ju hur nice som helst!
Krya på dig!

2007-07-24 @ 22:35:53
Postat av: J

Tack, håller på att dricka citronvatten i detta nu, har nästan ingen röst kvar och nåt måste väl klara upp halsen :)

2007-07-24 @ 22:56:47
Postat av: dMARK

Vi får nog stygga till oss lite så att vi klarar av såna här oförutsägbara knivigheter som låsta bilar, haha. Kanske inte gå på bilstöld på direkten, men jag snyltar ju faktiskt mat från gymnasieskolan i Hofors! Hur badass är inte det egentligen?! En bit på vägen, om inte annat ;D

2007-07-25 @ 02:48:19
URL: http://mindwaltz.wordpress.com/
Postat av: J

Det är faktikst lite badass. Speciellt nu när de har börjat komma på er! Då måste jag också hitta en mindre företeelse... Jag kanske kan... langa droger? eller... Nysa på oskyldiga förbipasserande!

2007-07-25 @ 11:36:34
Postat av: Gangstervargen

Nej, du kan inte langa droger J. ;)
Nysa rekomenderas.

2007-07-25 @ 22:19:14
Postat av: J

Vadå tror du inte att jag är tillräckligt tuff för att stå i Norrköpings hörn och fråga brats och tuffa kriminella om de vill ha lite extra kul en kväll?
...
Nysa, gotcha. :P

2007-07-26 @ 00:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0