Min flytt

Har gått till skolan, har inget Internet i min lägenhet fram till den 9:e ungefär, så det kommer att bli väldigt få uppdateringar den närmaste tiden. Ni får försöka överleva helt enkelt.

Det hela går hur som helst ganska bra, jag trivs väldigt bra och vi har börjat få styr på lägenheten. Än kvarstår mycket, men den börjar ta sig, det gör det absolut. Ser verkligen fram emot att ha inlfyttningsfesten senare, känns lite speciellt. Hur fan jag ska hinna med skola i allt styrande har jag dock ingen aning om, och jag vet inte alls vad som händer. Det har liksom fått stå och vänta ett tag, även om det kanske inte är den klokaste av strategier. Men min uppmärksamhet ligger på annat håll ett bra tag framöver nu, så får det lov att vara.

Jag behöver en slagborr, för att borra i betong. Någon som har en till utlåning?

Jag är redan en mycket fattig student. Fan ta IKEA. Blir fortsatt pasta och köttbullar hela månaden med andra ord. Nåja. Jag har åtminstone gott sällskap.

Halloween till helgen... Jag vill festa men vettefan. Aldrig varit en fan av maskeradsupning, jag menar, vad är grejen? Det blir ju samma slags supfest fast med en kostym på istället. Så jävla bortslösat. Kan man faktikst inte göra nåt annorlunda de få gånger året tillåter, och inte bara slösa bort det på att göra samma sak som man gör om och om och om igen, hela året? Och av nån anledning har det läskigaste bytts bort mott porr i stället. Jävla sell out hög tid, jag brukade gilla dig, när gick du och blev en amerikansk porrfilm?



Nåja, har inte så grymt mycket tid nu, hoppas ni har det bra, och tack alla som har hjälpt till med flytten, ha det!

Kommentarer
Postat av: sussi

skönt ni är inne i varje fall
men hur kunde du glömma mamsen
nej jag skojar bara
stor stor krma

2007-10-29 @ 22:45:59
Postat av: sussu

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag saknar dina bloggar juuuuuuuuuuuuuu

2007-11-06 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0