Mitt roliga flyt

Så var visst helgen över. Den har gått så snabbt, den verkar visst ha en tendens att göra det när man har roligt. För roligt har jag haft. Ganska fantastiskt egentligen att vi lyckades styra att alla av oss kunde denna helg. Lär inte hända så jäkla ofta under en termin. Så när nu David och Sandra kommer så är det så klart bäddat för en lyckad helg. Inte helt gratis dock. Bio, utgång och restaurangbesök varje dag gör sitt. Men det är det så klart värt. Cloverfield på bion var en intressant tolkning av 9/11 där Godzilla möter Blair Witch Project ungefär. Mycket effektfullt. Festen var kanon och David blev full som en gris, och jag dansade loss ordentligt på Hugo. Sen vardagsmys så där, spel och film och grejer. Finemang!

Det var länge sedan jag kände mig så här glad. Dels för att jag har haft kul non stop hela helgen och så var jag dessutom på min praktikplats på gestaltningsbyrån idag och det känns mycket bra. Har ett litet projekt på gång, men jag återkommer mer om den senare, när jag är mer på det klara vad det egentligen handlar om. Jag känner mig taggad dock, ska bli redigt kul.

Appropå utgång så bröt jag mitt löfte om att inte sjunga mer efter Step by Step grejen, singstar hos Victor. Och Anders den jäkeln spöade mig till Simple Minds Don't you forget about me. Så inte värt det. Eller så betyder att jag får ta revansch nån annan gång. Sov försiktigt Anders, när som helst kan jag komma med en utmaning, när du minst anar det.

Jag har lyft Sandra så många gånger den här helgen. Jag har använt henne som skivstång, hon har ridit på mina axlar, jag har lyft henne med mina ben då hon tyckte det var kul att falla ner för soffan och för mig att fånga upp henne, vi har brottats och jag har får putta undan henne då och då. Det är lite skönt att musklerna faktiskt får arbeta lite grand. Så jag har blivit lite inspirerad av nyss nämnda Sandra som gör kvällsgympa. Så det får bli lite armhävningar, situps och så innan läggdags. På morgonen går det inte, så klart. Kroppen kan inte användas förrän några timmar in på det vakna dygnet. Det är förstås inte mycket, men det är alltid en start., tills jag hittar min riktiga träningsstil.


image131
Det är inte alltid helt lätt att fotografera Sandra när hon inte vill, men här lyckades jag sno mig en bild.


image132
David vet vad som gäller och ställer sig och diskar det andra han gör när han kommit till vårt Love shack. Hur coolt är inte det?

image133
Det första han gör efter att vi nyss har varit ute och äta är nämligen att steka sig en hamburgare. Den hungern är ofattbar, David har verkligen ett bottenlöst hål till mage. Men fin ketchup eller hur?


image134
Jag älskar Sandras strumpor!


image135
Såg denna annons på Konsum, hur cool är den inte?! Lite otäckt kanske med en extramormor, vad innebär det mer exakt? Och vem vill vara en extramormor? Jag nöjer mig nog med min egen....



Kommentarer
Postat av: mamsen

Skrattar gott
det låter som en kanon helg
gud så roligt o läsa

massor med kramar från mif

2008-02-13 @ 10:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0