Vårt Love shack

Wow, länge sedan jag skrev va? Ni måste ha längtat er tokiga. Eller hur. Nåja, jag kan skriva i alla fall tänkte jag. Det har hänt en hel del sen sist, och det har funnits en del material att skriva om. Visserligen går allt stillsamt, men ändå. Bara saker som själva flytten, där jag fick sitta i lastutrymmet i vår hyrlastbil och göra mitt bästa för att inte flyga in i väggarna varje gång Ulf svängde. Eller helgen utan vila då det var packa, hjälpa att flytta, packa upp,hjälpa nästa person att flytta, upprepa några gånger. Men det blev bra, och lägenheten blir bara bättre och bättre. Idag ska jag nog rent utav köpa gardiner. Stort.

Lägenheten ja, Rikard har gett den sitt namn, och varför inte bara göra det officiellt? Love Shack heter den. Inte kanske av den erotiska sorten, den enda kvinna som satt sin fot där är Rikards mamma och det närmaste vi kommit manlig kärlek är nog ett kuddkrig. Men kärleksfulla är vi likafullt, och det är bara att ringa på dörrklockan och känna värmen. Stig in, stig in!

Uppsatsen går så enormt segt att vi inte har börjat ännu. Illa. Research kallar vi det. Men för sjutton gubbar nu, nåt måste hända! Om man börjar skriva kanske nåt händer automatiskt? Eller är man för skoltrött för att orka bry sig? ...Jävla uppsats.

Gosh vad jag fortfarande vill ut. Har inte druckit en droppe alkohol sedan Anders inflyttningsfest. Hade tänkt dra ihop den efterlängtade ryska festen till helgen, men Ulf ska visst hem till Örebro igen, så det får bli nån annan gång då. Suck. Men snart, det är fasen bara att ni handlar er en rysk outfit, vodka och införskaffar ett lagom glatt humör. Men inte för glatt kanske. Själv hade jag tänkt vabra ett ryskt gatubarn. Så börja förbereda er redan nu! Men nån som ska ha ett party till helgen och vill bjuda två söta gossar som mig och Rikard? Vi är ganska snälla, ställer inte till det. Spiller vi nåt torkar vi upp det. Bad to the bones och så.

I dag fick jag äntligen pengarna av Ulf, har levt den senaste veckan på dryga 200 kr. Har varit ganska drygt må jag säga. Men nu är de äntligen i min ägo! I min ägo kommer nog internet att vara från och med i morgon, så då kan jag förhoppningsvis uppdatera lite mer. Nästan glömt hur man gör, vilket så klart inte heller är bra för uppsatsen. Skärpning Jonas, skärpning.

Våld. Överallt. Dödskjutningar i Finland av alla länder. Italienska fotbollssuportrar våldsammare än vanligt. Nu går de till och med ihop med rivaler för att storma poliser. OCh då har jag inte nämnt alla jävla krig. Så jävla illa.


Dagens katt

image91

Droger är helt plötsligt helt acceptabelt om det är nåt katter pysslar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0