Min sjuka dag

Fan då, vaknade i morse med världens tjockaste hals, en ganska rejäl huvudvärk och inte mest feber i världen, men ändå där. Så jävla otimat, just nu kräver skolan extremt mycket tid och jag har egentligen inte tid alls vara hemma från skolan. Men jag försökte dämpa ångesten och tänkte att är det någon dag jag kan vara hemma från skolan på, så är det idag. Och är jag hemma från skolan så kan jag faktiskt ha en chans att kurera mig och därmed inte saknas på de riktigt viktiga dagarna! Hoppas det funkar bara...

Så vad gör man när man är hemma och sjuk? Jag vet att jag borde vila, och inte göra någonting annat. Men det är så mycket att göra känns det som. Jag borde egentligen skriva min veckopuupgift (jävla skitveckouppgifter, så jävla skönt att det är den sista!) då det egentligen är den enda tid det finns att skriva den på då det är nya medier mötet på helgen. Jag hade också fått en liten lapp på min dörr att studentbo vill ha tillgång till lägenheten mellan klockan 8 och nio i morgon, så jag gissar på att det är visning på gång. vilket så klart innebär att jag måste städa, och jösses behöver min lägenhet städas efter att inte ha haft tillgång till vatten på en vecka nu. Nästan grymt av studentbo att lägga en visning så nära efter att man inte kunnat använda vatten på ett bra tag. Fuckers, jag hatar er och ska bli så lycklig när jag inte behöver ha mer med er att göra. Jag vill ju bara ligga och läsa serier eller titta på film...

Igår blev jag minsann bjuden på bio, Rikard och Ulf hade gratisbiljetter till en förhansvisning av filmen "supersugen" och då går det ju inte att tacka nej. Okej den var ganska plump och jag skulle nog inte betala pengar för att se den, men som gratis bio funkade den väl. Väldigt amerikansk high-school. Sex, sprit och fest, upprepa gång på gång, gärna med nördar som försöker få tag i allt av denna ungdomens nektar. Dessutom innehåller den nog världsrekord i tecknade kukar. Inte illa. Pubertal med andra ord, men det gick an.

Fotboll i kväll, Champions League fortsätter. Igår visade Real Madrid och framför allt Milan styrka, men det är egentligen i dag som de allra mest imponerande matcherna äger rum. Arsenal - Sevilla och Lyon - Barcelona. Men av nån anledning föredrar Viasat att visa Manchester United och Inter mot några knattelag istället. Då väljer jag Inter utan tvekan. Men skulle verkligen, verkligen vilja se Arsenal matchen. Vilken jävla fart det måste bli i den matchen! Hejja!

Farbror Hipp Presenterar

Lukt är ofta underskattat, vi har inte en speciellt välutvecklad näsa, men vi snappar upp mer än vad vi tror. Det sägs till exempel att lukten har en stor del i hur man väljer sin partner. Med det i tanke så kan man kanske tänka sig lite luktdoping? För att öka din attraktionskraft och göra dig oemotståndlig...överallt, så kan du alltid använda parfymen Passion Pheromone Attractant som alltså utsöndrar betydligt mer feromoner, som alltså kroppen använder för att öka sin sex appeal. Parfymen luktar tydligen inte heller speciellt mycket, så det går alldeles utmärkt att blanda med din vanliga parfym. Så vill du ha dig lite, är det bara att lukta lite! Du hittar denna parfym på coolstuff.se för 285 kronor.

image73
En rosa för tjejer, en blå för killar i en väldigt fantasilös flaska. Oavsett sexuell läggning så rekommenderas att du använder rätt sort. Så tag varning!

image74

Om aftonbladet säger att den funkar som den ska, måste det ju stämma!

Kommentarer
Postat av: sussi

hoppas du kryar på dej jonas
jätte kram från mamma

2007-09-20 @ 21:29:01
Postat av: Kenneth

Usch fy och blä för att vara förkyld. Hoppas du piggelinar på dig.
/Kenneth

2007-09-20 @ 21:54:02
Postat av: Emily

Skönt att du blev piggare fort! Hoppas det inte kommer tillbaka nu.

2007-09-20 @ 23:50:54
Postat av: J

danke alles, känner mig lite trött nu, men det har faktiskt varit en lång dag. Känns rätt stabilt, men ska ta det försiktigt.

2007-09-21 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0