Min ångestuppdatering

Förlåt kära läsare, är en dålig bloggare. Det har helt enkelt inte känts speciellt kul att skriva den senaste tiden. Men nånting nytt ska jag väl kunna få ner? Kanske en ångest countdown passar bra, då det är pretty much statusen just nu ändå?


Skola

  • Det var sista anmälningsdag för masters idag, och sidan man ska ansöka på fungerar inte. Inte så jättebra alls, och jo ångesten infann sig. Som tur var fixade det sig då jag och Emily knackade på hos ansvariga och fick skriva en lapp med våra uppgifter i stället, så de tar hand om det istället. Jag vet fortfarande inte om jag ska välja mastern eller inte, men det är åtminstone uppskjuten ångest.
  • Skrivuppgiften ska relativt snart vara inlämnad och jag har fortfarande inte ens en aning om vad jag ska skriva om. Jävla skituppgift. Och jo, stark ångest.
  • Projektarbetet går helt okej, men har vissa problem. För det första har jag fortfarande inget namn. Hade hittat på ett par bra stycken, men alla var upptagna redan, jävla Jan Stenbeck. Så tillbaka till ritbordet där, börjar bli lite bråttom... Mitt andra problem är att jag saknat bilder, då mina fotografer helt enkelt har för mycket annat att göra. Men jag har lyckats låna en fin systemkamera själv. Vill man ha något gjort och så vidare. Medelhög ångest.

Sommar

  • Jag har inte varit så duktig på att söka jobb som jag borde ha varit, kanske är det redan för sent.  Har bara två sökta i dagsläget, det är inte så bra, men jag har haft så mycket annat att fixa med. Men nu måste jag trots allt betala fler hyror på sommaren. Och mer räkningar. Får jag inte ett jobb så... ja, jag har ingen aning om vad jag gör då. Mycket jävla stark ångest.

Privat

  • Jag är trots allt den impopuläre, ensamma stackare som jag alltid är, och träffar sällan nytt folk eller möter någon intressant / möter någon som jag tycker är intressant. Medelhög ångest, varken mer eller mindre än vanligt, det som är fog när man är en sån som mig helt enkelt. Förföra veckan var jag ganska på, medan jag i förra veckan inte såg en bekant själ. Det går lite i vågor.


Dagens fakta

"Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare."

Och då måste man ju ställa sig frågan.... varför? Om man inte hade nog tandläkarskräck innan så blir det inte bättre av att veta att de gillat att göra stolar som grillar folk.



Kommentarer
Postat av: Janne

Okey, Var så god och sitt -splazzzzfnurrrr- vipps så är kunden bedövad och klar för borrning/utdragning!!!
lol

2008-04-15 @ 16:14:22
Postat av: Janne

Okey, Var så god och sitt -splazzzzfnurrrr- vipps så är kunden bedövad och klar för borrning/utdragning!!!
lol

2008-04-15 @ 16:32:22
Postat av: J

haha eller hur! lätt att jobba när patienten är stekt.

2008-04-15 @ 17:39:35
Postat av: David

Jag har nog knappt någonsin fruktat och längtat efter en och samma sommar så mycket på samma gång.

2008-04-16 @ 23:57:34
Postat av: mamsen

ahhhhhhhhhhhhhh
det är därför jag aldrig vågar gå till tandläkaren

2008-04-17 @ 09:45:49
Postat av: Kenneth

Var inte rädd att fråga ifall jag kan hjälpa dig på ngt sätt

2008-04-19 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0