Mina virus

Det har varit en ganska intensiv period, kanske inte min kropp är helt van. Jag har nämligen gått och dragit på mig en hyffsad förkylning med allt vad det innebär av trötthet, rosslighet, snuva och feber. Så var god tyck synd om mig. Men nej, det är ganska lugnt, har blivit helt Sudokuberoende och har dessutom införskaffat Tekken 5. Så jag har att göra. Sen har jag hört ryktas om att det finns skolarbete kvar också, jag vet inte, nåt sånt. Rykten sprids så snabbt, man vet aldrig vad man kan lita på.

Jag har annars haft en kul vecka. Till exempel träffat Emily fredag och söndag, ätit pizza med Anders och Victor även det i söndags, och så min och RIkards fest i lördags som var ganska aktiv. Det var verkligen en rolig fest, och bra utgång. Golden strike är verkligen en intressant shot, stark som fan, och det var indianer och cowboys på Hugo. Så mycket mer än så behöver man kanske inte? Så blev jag så där lagom full. Full, men med koll på läget. Så tog jag och Rikard  verkligen revansch på oss själva då ingen av oss spenderade resten av natten på varsin toalett denna gång, stort!


image173

image174


image175
Bakispizzan, stor som ett mindre palats.


Det är inte bara jag som fått virus, blev en mycket nervös själv i fredags då jag tydligen fått massvis av intrång på min dator. Skulle jag verkligen behöva starta om från scratch, igen? Men nejdå, Ulf to save the day, han letade upp ett superantivirus program som förintade dem alla på ett sätt som mitt gamla inte ens var i närheten av. Så kunde man andas ut igen, annars hade det varit en jävla jävel, men nu är det a-ok. Det var jag som fick viruset istället.


Jag är helt ensam denna vecka då Ulf och Rikard är i fjällen och filmar sitt projektarbete. Kommer att bli lite intressant, då jag nog inte varit själv mer än några timmar sedan Oktober. Skönt också, men jag lär ju bli rastlös till tusen. Hade kanske tänkt höra om folk var intresserade av Champions Leauge returen mellan Arsenal och Liverpool ikväll, men vågar nog inte, vill inte smitta folk. Jag får klara mig själv helt enkelt! Jag tror på dig Jonas!



Dagens fakta


"Råttor kan inte spy."

Jag undrar hur de gör då efter de har druckit för mycket alkohol? Dör de av förgiftning, eller blir de bara ännu mer bakis? exempel på  djur som spyr hela tiden är hundar, katter och små barn.



Kommentarer
Postat av: mamsen

skrattar gott, jag älskar att läsa dina bloggar, du JOnas JAG TROR MED PÅ DIG

KRAMAR

2008-04-08 @ 12:05:25
Postat av: ääänders

Jag är också asförkyld (precis som alla på mitt jobb), så det kommer säkert från mig. Vi skulle inte varit så närgångna i lördags! ;)

2008-04-08 @ 12:49:29
Postat av: J

Jag tänkte fjärde gången vi hånglade eller så att "fan det här är kanske inte är så jävla smart egentligen."

Men så ångrade jag mig och tänkte istället: GO FOR IT!
Naturligtvis får jag skörda frukten av detta nu...

(För oinvigda så hände alltså inte detta, ingen av oss är homosexuella, Anders är i ett lyckligt förhållande och vänner bör vara vänner, om det inte är speciella omständigheter alltså. Så ni behöver inte komma efter mig med facklor och försöka dra mig ur någon garerob eller så.)

2008-04-08 @ 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0