Min bakisdag

Bluärrgh. Jag är så bakis, så bakis. Jag har aldrig ens varit i närheten av detta för. Min dag har till 80% bestått av att ligga i soffan och titta på dålig tv. Jag har inte ens flyttat mig för att skriva detta, det är härligt med laptops i bland. Värmer fint om magen.

Fest igår med andra ord, var mycket nice med förfest och Hugo-utgång... Åtminstone så länge det varade. Jag blev så enormt stenfull så jag var tvungen att gå hem runt ett tiden. Så jävla illa Jonas, då såg jag fyrdubbelt, spydde och hitttade knappt den gigantiska bron man måste passera över. Oooops. Jag har ingen aning om mina gränser längre. Men annars var det fan fint! Liten privat fest på fyra pers kan vara nog så rolig som en stor. Men aldrig mer... idag.

Pizza låter ju rätt najs va? Men nej, det duger faktiskt inte. Nu ska du vara duktig ett tag igen Jonas. På tok för jävla mycket igår alltså, det är inte klokt. Värst sedan vår inflyttningsfest då jag och Rikard spydde ner ett badrum var. Shit.

Kommentarer
Postat av: Eski

Du lever ju studentlivet =)

2008-12-15 @ 10:23:40
URL: http://eskiontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0