Min klagomur

Jag är helt off. Försöker göra research med statistik i vårt skolprojekt, men det är en sån jäkla djungel, speciellt då jag inte riktigt vet vad vi ska koncentrera oss på. Vad är handikapp, vad räknas som funktionshindrade, vilken organisation, lag, förbund eller vilka siffror ska man titta på, då det finns en för allt? Typ miljontals. Hur kan folk gå arbetslösa, det verkar ju fan finnas ett förbund/organisation för varje skalle i landet. Ge dem en var att ansvara för vettja. Det blir som Facebook, man kan vara med i varandras klubbar och så. Alla blir vänner!

Jag är helt off. Jag orkar inte styra någonting, vill någon någonting får de väl kontakta mig. Helgen var ingen vidare succé... Förutom då att jag äger ett helt jäkla lass med t-shirts jag inte kan ha ännu. Men sen fan, då blir jag fin, då blir jag på g. Sen. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Är så trött, så trött, så trött. Efter mindre än en timmes plugg vill jag bara gå och lägga mig och sova...stor motivation.

Vad som händer på nyårs? Inte den blekaste. Det finns ingenting som är öppet i Skellefteå stad. Man tycker ju att en nattklubb skulle dra som tusan en natt som den, tiotusentals ungdomar som vill supa och spy in det nya året. Men inte då. Ingenting har planerats överhuvudtaget heller.  Lägga sig i idé en vecka och bara hoppa över det? Inte mig emot. 
Jag orkar inte, jag är helt off.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0