Min kommande norrländska invasion

Gah frustrerad. Jag var mer eller mindre sjuk i går, och mer sjuk på riktigt idag. Så jag missade den värdelösa uppgiften att presentrera min kommande praktik för klassen. Vilket visade sig vara ett dumt misstag. Jag hade väntat mig en komplettering men inget i detta omfång. Hot om uteblivna CSN pengar, allmänt otrevlig ton och så en kompletering på 5 sidor! FEM! Det är helt orimligt, uppgiften i sig var att prata i två, tre minuter. Funderade länge och väl på att låtsas vara min bror och bara helt enkelt be läraren dra åt helvete. Men det gjorde jag tyvärr inte, det hade nog inte hjälp min sak. Men jävligt dumt och jag är mycket sur på lärarjäveln.

Men det blir roligare. Både David och Sandra hälsar på i helgen, som en liten mini invasion av norrlänningar. Det blir enormt kul, om än lite trångt kanske. Men vi bor ju stort nu!  Det småknepiga är att det inte tycks finnas någon vegan restaurang i staden, förutom en förvisso trevlig salladsbar. Men det fixar sig alltid. I morgon blir det i alla fall bio, Cloverfield. Är lite rädd för skakiga kameror, och det är visst 1 timme och 24 minuter av den konstformen men... vad gör man inte för konsten?

Dags att städa nu kanske. Sandra gillar ju djur och så men det är inte så häftigt med dammråttor.... jag hoppas att det är de enda djuren häromkring... Otrevligt att öppna köksluckor bara för att mötas av en skallerorm liksom. Kanske dags att byta sängkläder också då. Jag har på något sätt lyckas vrida lakanet som en korv. Jag verkar sova märkligt.

Vill ni kanske nåt spännande? Från när jag och Rikard arkiverade för några dagar sedan? Klart ni vill.

image129
Rikard sitter på kontorsstolen och tar sats....


image130
Och så åker han i väg! Action va? Händer mycket spännande här...

Kommentarer
Postat av: Janne

Hoppas David hittade rätt på dig utan sin mobil:/
i vanlig förvirrad stil bör tilläggas ;)

2008-02-10 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0