Ronja

Jag vet inte vad jag ska skriva, annat än att jag behöver det. Just nu i skrivande minut tar de bort dig. Och jag är så ledsen och kan inte sluta gråta, och ser knappt tangnterna genom mina tårar. Det finns inget ord som kan förklara hur mycket du betydde för mig men jag måste skriva ändå. Du var det finaste i mitt liv. Den finaste vän en människa kan ha. Glädjen när du träffar på någon, en hund, människa, mig... Den kommer jag att ha med mig hela livet.

Jag älskar dig gumman. Nu, då och för evigt.


image126


Maybe there is a God above 
But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who outdrew you
And it's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen the light
It's a cold and it's a broken hallelujah


Kommentarer
Postat av: Marlene

usch då. vet hur det känns. som du kanske minns så fick mina föräldrar ta bort deras äldsta i början av januari. de åldras verkligen alldeles, alldeles för snabbt. :S

2008-01-28 @ 19:29:14
URL: http://www.masquerade.webblogg.se
Postat av: J

Ja... Nu fick ju Ronja leva ett väldigt långt liv, och med situationen i tanke så var det väl bättre för henne att hon fick sova nu. Men det är fan inte lätt..

2008-01-28 @ 19:31:50
Postat av: mamsen

nej det är fan inte lätt
jag behövde med göra något men gjorde det på bilddagboken
det är tyst här Azzlan vägrade komma upp i morse
han är hos Kickan nu för jag ska till doktor.
men Jonas jag vet jag gjorde rätt hon ville detta.
jag är som förlamad idag,känner mig tom.
Vi klarade julen och jag är så tacksam för det och de tär jag så tacksam för. DET VAR MITT MÅL ATT DU SKULLE FÅ TRÄFFA HENNE EN GÅNG TILL

ÄLSKAR DIG JONAS
KRAM MAMMA

2008-01-29 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0