Mitt carpe, mitt diem.

Va, vaaa? Hur gick det här till? Det är torsdagnatt redan, var tog min vecka vägen? jag förstår ingenting, jag är helt förstummad. Nåja bäst att göra det bästa av situationen då, som att spela det nya Football Manager spelet. Seriöst Jonas, om du så gärna ägnar dig åt bokstäver på en skärm så kan du ju kanske skriva uppsats istället? Nä. Hur kul är det? Orka. Det är roligare att slöa sig genom livet.

Produktionen är en jävla katastrof, helt uppgiven och vet inte vad vi ska göra. Tillbaka på ruta ett då, förmodligen. Läs Fängslad bloggen så får ni se. Känns vidrigt just nu.

Därför var det bättre att ägna kvällen åt biljard och öl i goda vänners lag! Jag suger ju fullkomligt, men det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att vara där, och kunna texter till Jessica Folker och Cher. Aktuellt värre, kanske skulle kunna byta DJ... Men å andra sidan så kom han med en skål med chilinötter åt oss... jag tror det går jämt ut. Min taktik går hursomhelst ut på att inte sikta. Siktar jag träffar jag aldrig, stöter jag bara...så går det ibland hyfsat. Jag vet inte om det är en metafor för livet eller inte, har inte riktigt kunnat bestämma mig. Men det ligger ju inte allt för långt bort egentligen, carpe diem, slacker-style.

Party i helgen? Kanske!  Jag sa ju att jag borde fortätta med den sköna färgen vit men... får se. Carpe Noctum - fånga natten. Det är ett fint uttryck. 


Farbror Hipp Presenterar

Jag vill ha ett Sony Playstation Portable(PSP) som fan,  för att den är så jävla snygg mest. Jag vill även ha andra spelleksaker, men just en PSP skulle jag dyrka. Den är så vacker, den klår ju Ipods till höger och vänster i design vilken dag som helst. Men designen kan trots allt inte överleva allt. Som artisten Pinks limiterade version som går att köpa i butikerna ( för en mindre summa pengar än originalen kan jag ju tillägga...) som helt enkelt är ganska ful och gräslig. Och rosa, så klart. Jag gillar rosa som färg, min gamla gameboy är rosa. Men det här var förskräckligt. Om det lockar tjejer till spel? Jag har faktiskt ingen aning. Flickorna gillar rosa serrö. Även ful sådan?

Att vi dessutom får med lite rumpa är ju en stor bonus. Rosa och rumpa, de två viktigaste R:en.

Kommentarer
Postat av: Eski

Jag skulle inte köpa den där i alla fall! Jag faller inte för reklam =)

2008-11-28 @ 18:59:01
URL: http://eskiontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0