Mina moment

Do you know what time it is? It's laptop on tummy time!

Igår var en najs dag. Sehr najs. Bowling och barrunda med allt som hör till med sköna människor. På ena banan jag, Victor och Josefin, på den andra Katarina, Carro (Karro? Sorry jag vet inte!) och ytterligare en Josefin. Jag ska väl klargöra direkt att jag var tokigt dålig. På min sida av det hela var jag supersist. Jag i princip bönade och bad till Josefin att vi kunde byta lag, feg förlorare som jag är. Gott nog för mitt min framtida självbild gick hon inte med på detta. Tack för det. Jag var dessutom ensam om att tappa klotet bakom mig. Så gör man intryck på folk och var alltså helt och totalt planerat på min sida. Eller hur?

Sedan diverse barrundor... eller två. Världens bar och Babyl. Drack på tok för mycket alkohol, spenderade på tok för mycket pengar... men å andra sidan hade jag jävligt kul och trevligt, trevligare än på länge even. Måste göras om. Men varför spendera 40 spänn på en golden strike när jag dagen efter ska köpa en hel flaksa? Pucko.

Idag var det hurtigt värre. Lyckligtvis utan några som helst tecken på att jag drack igår, så jag var ändå redo. Vår läskiga intervju med Kommuntjejen tog...15 min. Ojdå. Inspirerat värre. Men hon var duktig, sprutade ut bra svar. Ger oss vissa möjligheter att ta projektet vidare. Sedan en lång förvirrad promenad till Vrinnevi sjukhuset där jag skulle lära mig vara blind. Fan vad coolt det är, fan vad läskigt att inte se något. Men direkt skärper man resten av sinnena. Så nöjd att jag visste att det fanns något hinder framför mig, utan att se eller röra vid det. Typ hur ljuder studsar. Ser fram emot att göra detta ordentligt, blindkäppen ligger på hatthyllan och ögonbindeln på plats med. Mer om detta i framtiden!

Nu är man lite trött efter att ha gått över en mil och så. Det innebär mest tv i soffan och ostkorvar med pommes. Snart får jag min fix av Gordon Ramsay. Yay! jag har nu tillslut insett, eftersom att Lyxfällan rullar på burken snett framför mig, att jag ska börja spara mina räkningar efter att jag betalat dem. Så lång tid kan den insikten ta. Men jag har faktiskt sålt spel för 300+ denna vecka på tradera. Det ni! Det behövs sannerligen denna fattiga månad.


  

Kommentarer
Postat av: katarina



spotify går dessvärre inte att överföra till mp3spelare. men, jag skulle nog klunna överväga att köpa den ändå. i nuläget använder jag min telefon, där det får plats cirka fem album. max. får kika på det ikväll kanske. ses snart!

2009-03-07 @ 20:47:06
URL: http://lovekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0