Mina lärdomar

Saker jag lärt mig under dagen:

  • Det räcker uppenbarligen inte med att sova mellan 2 och 5. Vilket leder till:
  • Operera er inte. Aldrig.
  • Det är inte många ute på stan klockan halv 8 en söndag. Och ingen under 20.
  • Sony Ericsson C905 verkar ta fantastiska bilder, och är precis den kameramobil jag är ute efter.

Om man ska lita på reklam har en sådan telefon tagit denna bild yo!

  • Sjöuttrar öppnar musslor genom att lägga en sten på magen, flyta på rygg på vattenytan och slå musslan våldsamt mot nyss nämda sten.



  • Sveriges värsta bilförare är ett dumt, men aningen underhållande program. Men idén är rätt läskig, varför inte ta med några rattfyllerister?
  • Vad jag än tror under veckan så är det inte roligare att spara plugg för att göra det under söndagen istället.
  • Not Another teen movie är faktiskt en skaplig parodi skapad efter 1992
  • Gu' va gotts panpizzor, men inte deras vanliga sådana, är just det och värt att vänta på fastän man varit fucking vrålhungrig hela dagen. Den som väntar på nåt som är gu´så gott...
  • Rio Ferdinand är inte bara en av världens bästa försvarare, han är förmodligen också den argaste.
  • På tal om arg så har jag stora humörsvägningar. Måste lära mig räkna till 10...igen. Stå ut med mig mina vänner.











Kommentarer
Postat av: joss

såhär mycket kunskap före 09.00 har jag inte fått sen...sen sist vi hade föreläsning klockan 08, och det vet ju alla att SKA:are sällan har...

kopplingen mellan punkt 1 och 2 var dock lite otydlig men det må väl va hänt.

du måste ju inse att jag inte har några skills what so ever när det gäller bowling. men kul är det :)

2009-03-03 @ 08:12:31
Postat av: Jonas

Oj ta in sådan extrem information innan klockan 10? Det här är ju avancerade grejer :P



Kopplingen innebär att efterarbetet efter en operation kan göra ont, därav lite sömn. Så det ska man inte göra, om man vill sova. Alltså.



Och har du inga skills desto bättre, vi saknar dem också, men väljer iaf de tyngre kloten för att vara tuffa, så det går väl kanske jämnt ut, så resonerar iaf jag. men klart det är kul och du vill vara med! :)

2009-03-03 @ 10:00:48
URL: http://jbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0